There was an error in this gadget

Friday, December 12, 2008

Kusyuknyer....


Andy kusyuk tengok tv...


Semalam pas balik keje, aku mandi then gi amik Andy kat umah sebelah...
Lepas bagi susu kat Andy, aku bajet nak masak ler...
Aku gi dapur....potong bawang, potong ayam segala ler....
Baru jek nak tenggekkan kuali, Andy dah melalak....
"Aduuuhhhhhh.....camner mummy nak wat keje nie...."
Andy skang dah tak nak baring jek....
Selalu mintak didukung....
Alahai.....letih ler mummy camnie....
Last-last aku dapat idea...
Aku letakkan dia betul-betul depan tv....
Biar dia ngadap jek tv tu....
Andy terus diam jek....tengok jek tv tu....
Alahai...macam ler paham ape tv tu cakap...
Ekekekeeee.....
Asalkan Andy senyap, tak pe la tu...
So aku pun sambung keje....
Bagus anak mummy nie....
Sampai mummy abis wat keje pun dia tak melalak....
Ralit dok tengok tv...
Ekekekeee......

2 comments:

zaidi said...

hahaha..mcam kes ring-o je

-LaDy rAzOr- said...

ring-o tu ape???