Thursday, August 14, 2008

8 Bulan Sudaaaaaa.......




Aku baru pas balik dari check-up doc masa nie....
Sarat aku bawak perut nie...
Banyak baju and seluar yang dah tak muat dah....
Baju and jeans nie yang dahulunya aku rasakan sangat beso, tetiba dah jadi sempit giler!!!
Skang nie lagi 35 hari saja lagi aku akan due (kalo ikut perkiraan doc.Ros - Klinik Mediviron tu ler)
Aku pun skang dah dok kat Gombak jek...
Dok ngan parent aku...
Senang sket kalo ada apa-apa hal terjadi nanti...
Maklum ler...mak aku kan ex-staff nurse kat Hospital Bersalin KL....

p/s : aku letak gambo latest aku nie khusus untuk memenuhi permintaan ko,niesa!=D

7 comments:

zaidi said...

huh..dekat due dah tu..wohoo..semuga berjaya..caloo

Manjalara said...

salam...
dekat benor dh tu...anytime jer..Opah doakan semoga selamat bersalin n dapat baby yang sihat dan comel...

EQ Farraney 2010 said...

waaaaaaaaaaaaaaah!!besonye perot ye nofa~!
mcm baby boy je nie :)
hehehe memang baby boy pown kan~!
hehehe..
ala sorry la yang,jumaat i x online YM :((
ade hal sket..hal yg menyakitkan hati..
ahahahaha O_o
ape2 sms k nanti i reply.~!

~chacha~ said...

weh nofa!
apsal sudah jd mcm tu perut ko?
dulu masa kenal ko, leper je aku tgk..ahahah..papepon, takecare beb..
semoga korang ber2 selamat..

neway thnxx coz ko letak jgk pic tu..:)

-LaDy rAzOr- said...

zaidi : time kasih, sedaraku!

opah : time kasih opah...aminnn =D

coollienius_caroline : hehehe...mmg boy pun!nnti2 kita bergosip2 yer.. =D

chacha : 2-3 tahun yg lalu dah tentu ler leper jek perut ini...skang nie aku 'makan budak'! ahahahaaa......

lillies said...

comelnye awk time ngandung...so cute....!!!

-LaDy rAzOr- said...

hehehee....thx lilies! =D (malu)

*wink*