Friday, June 20, 2008

Kurang Asam Mamat Nih!!!




Tengok betul-betul muka mamat cino nie....
Mamat nie memang takde kena mengena dengan aku....
Tapi aku menjadi sangat marah pada beliau...
Kisahnya terjadi masa lunch hour tadi....
Aku dan Shasha pergi makan KFC kat The Mall...
Aku dah letak pun barang di atas meja sebagai menandakan itu meja kami sementara kami nak beratur beli makanan di kaunter...
Ok...suasana agak tenang...kami beratur....lagi dua orang jek lagi untuk sampai ke giliran kami...
Aku menoleh sebentar ke tempat meja kami 'cop' tadi...nak tengok barang2 masih ada lagi ke tak...
Suddenly ternampak ada dulang hidangan KFC atas meja...beserta beg laptop...

"Eh....Sha,awak dah order ke? tapi tu beg sapa?"
"Entah....dah ada orang duduk ke situ?"
"Entah...."

Then ada mamat cino tu, dengan selambanya duduk kat situ dan memulakan suapan...
Aku pelik seketika...
"Banyak lagi tempat kosong lain....tempat aku gak dia duduk...dia tak perasan ke barang2 aku ada atas meja tu...?!?!?"
Aku jadi bengang....
Aku gi kat meja tu...amik barang2 aku...
"Sorry..." aku cakap...kononnya nak perli ler tu...
"It's ok..." mamat cino tu balas dengan muka selamba sambil telan KFC dia tu...

Erkkk...aku terpana seketika...
"Macam terbalik jek..." kata hati aku...
Bukan ke patutnya dia yang cakap "sorry" ke????
Bukan ke patutnya aku yang cakap "its ok" ke???
Bodo betul cino nie....
Aku tak puas hati...
Aku amik gambo dia bila dia tak perasan....
Hahahahahaaaa............
Kurang asam betul mamat cino nie.....bodo!!!!!

4 comments:

knitfreak-to-be said...

lain kali, sound direct je, ni jenis x paham bahasa, kena bagi 'school' sikit...

Fathiyah said...

haih..mmg kureng asam btl
akak,bila due deliver baby?
baby boy ye... :)
akak dok mn skg?

EQ Farraney 2010 said...

i pernah kena insiden mcm u ni darling...i lagi la sarcastic..time tu kan i ckp mcm nie : 'eh...sorry la..is it your place over here??If i'm not mistaken when i came by, there's no people or even a single stuff..i thought i came here first actually.but nevermind.BYE!'

merah padam muka budak pmpuan tu.no manners sgt.

-LaDy rAzOr- said...

knitfreak-to-be : tu ar...apsal x sound direct jek ek aritu???maybe hati tgh x keruan kot...otak x center...so nak marah orang pun mcm blur2 jek...huhuhu...

fathiyah : akak due insyaALLAH on 18 sept 08'...bulan poser...hehehe...akak scan aritu dpt baby boy... =D

coollienius_caroline : u mmg kejam n devilish....hahahaaaa.....