Wednesday, May 7, 2008

Hudus Punya Hanjing!!!

Sebenarnya aku sesaja ambik gambo anjing-anjing liar di sekitar perumahan aku nie...
Diorang nie kuat menyalak......
Tapi semangat 'setiakawan dalam berkumpulan' diorang memang tinggi.....
Ke mana sahaja, mereka tetap bersama.....
Sehingga berjaya membuatkan anjing-anjing liar yang lain 'kecut perut' apabila terserempak dengan kumpulan diorang nie...
Malahan, penduduk-penduduk situ (termasuk aku) juga kecut perut apabila bertembung dengan kumpulan diorang nie ketika sedang berjalan-jalan ambik angin petang.....
Aku main ambik jek gambo kumpulan anjing nie...
Kemudian aku tunjukkan kepada dear...
Dan dear terperasankan sesuatu telah berlaku di situ....
Dan aku pun menjadi terkedu + kelakar.....
Adakah anda nampak seperti apa yang dear nampak?!?!?!

3 comments:

zaidi said...

woh..ko rakam aksi gangbang kumpulan anjing

EQ Farraney 2010 said...

i nampak..dlm banyak2 anjing tu, ade la couple anjing tu tgh beraksi 'liar' rite??haha

-LaDy rAzOr- said...

hahahaaaa......anda semua dapat menjawab dengan amat tepat sekali...tahniah!!!