Tuesday, February 12, 2008

Shopping.....

Aktiviti shopping memang sangat best! sangat menguji ketahanan mental (minda dipengaruhi oleh 'less 50% atau less 70%) dan fizikal (lenguh kaki berjalan merata-rata). ini sangat diperakui oleh mereka yang kaki shopping atau 'shoppaholic' seperti aku....

Tapi bagi aku..aku sangat suka bershopping kalo membeli barang-barang peribadi aku such as jeans ker, t-shirt ker, make-up stuff ker, kasut ker....aper sajer ler yang 'girlish thingy'...

Tapi lain plak ngan dear....dia lebih suka shopping barang keperluan rumah....macam cili ker, daging ker, rak kasut ker, pinggan-mangkuk ker, kerusi malas ker.....jenis-jenis perhiasan dan keperluan rumah ler sumanyer....aku plak follow jek...minat gak nak tengok-tengok dan beli-belah barang-barang camtu...tapi tak ler se'excited' kalo beli barang-barang peribadi sendiri!heheheheee.......

Kusyuk sungguh dear ketika men'shopping' barang rumah di Ikea...

1 comment:

audrey kit said...

shopping is a therapy... the more u do it the more u feel good! just dont overspend ok lor!